Tre ting jeg gerne ville eje…

Jeg har længe tænkt, at der skal ske noget nyt i mit hjem. Jeg overvejer at købe dette bord fra Hay designet af Leif Jørgensen med hvid bordplade og bordbukke. De vil passe godt til mine enkle barstole i hvidt skind. Hele setupet vil fungere rigtig godt når jeg har gæster på besøg, da det bliver lidt mere festligt end at hænge over et almindeligt spisebord. Samtidig vil det ligeledes kunne bruges som arbejdsbord, hvor jeg både kan stå og sidde ned, når jeg arbejder på mine projekter. Okay, så ville jeg også meget gerne eje denne Eilersen sofa i samme farve…Luuuve it!

Skriv et svar

