Hvid lejlighed

Jeg fandt denne hollandske fotografs Jeltje’s blog og lejligheden i dens form minder mig meget om min egen med de åbne rum, fritstående søjler og minimalistiske indretning. Lejligheden lyser op på grund af de hvide gulve og med lyset fra vinduerne skabes et smukt lys, der får lejligheden til at virke større. Jeg får selv lyst til at male mit eget trægulv hvidt eller få lagt et epoxy gulv – skal jeg ? Og når jeg ser hvordan ‘kassen’ som danner soveværelset er malet i lys chokolade, får jeg virkelig lyst til at gå i gang med malerpenslen. Denne lejlighed er ‘to die for’!

Skriv et svar

