Lightning

Skønne lamper…

Fine detaljer som en rød stofledning til en enkel eller industriel lampe. Skab en ‘ny’ lampe ved at skifte ledningen ud og vælg en tidens hotte neon farver til at give lampen kant. Miss K lampen er designet Philip Starck og er en af min personlige favoritter. Den lyser blødt og elegant, samtidig med at den er fin med sin stramme kurver. Bestlite lampen er klassisk skandinavisk design og har en skønt og nutidigt 50’er look. Vernor Pantons gulvlampe kan jeg huske fra min barndom og er stadig cool. Faktisk fik jeg min egen Vernor Panton lampe da jeg fyldte 30 år, så designet har i hvert fald overlevet endnu en generation.

Screen shot 2009-09-26 at 12.04.54 PM

Skriv et svar

